woensdag 29 juli 2015

We've done it!


We hebben 6308 km op de teller staan als we op zaterdagmorgen 25 juli bij onze vrienden Els en Rob in Portsmouth aankomen. Onze FIETSreis eindigt hier! Toen ik voor de laatste keer de matjes oprolde en het overheerlijke door Peeetje gezette kopje koffie aan de picknicktafel dronk, voelde ik me melancholisch. Het 'echte' leven gaat binnenkort weer beginnen. Ik moet dingen doen waar ik geen zin in hebt. Niet meer spullen pakken en wegwezen als ik het niet meer leuk vind. Peeetje voelt dat niet zo. Hij heeft heel veel zin om aan het werk te gaan met zijn leerlingen en in zijn tuin rond te banjeren. Ik wil er even nog niet aan denken. Maar voor ons tweetjes voelt het wel supergoed om vijf dagen bij te komen en te genieten van lieve vrienden, lekker eten en drinken, de zee en een echt huis. We hebben ontzettend veel lol met elkaar en zo eindigen onze laatste dagen (we vertrekken 30 juli) zoals onze hele reis was: AWESOME, HILARIOUS, EXTRAORDINARY en SUPERCALLIFRAGILASTICEXPIALIDOCIOUS!
 
 
 
 

1 opmerking:

  1. Congratulations indeed! It has been such fun to follow your many days of adventures across the United States. Thanks for so diligently updating the blog with stories, pictures, movies.

    BeantwoordenVerwijderen